Saturday, August 20, 2011

Google bagi surat

Aku dah tak sabar nak dapat kad raya dari rakan blogger... ngeeee...
Jadi setiap hari aku mesti tengok kat peti surat rumah..
Mana tahu kad raya dah sampai.

Tapi hari ini lain sikit.
Google hantar surat kat aku.


Weh, Google bagi kad raya ke?
Biar betik.... Tak sabar aku nak tengok isinye.
Tup.. Tup... bila aku buka sampulnya...
Rupenyer....


Erk... Ape bende ni.....
Google promote suruh buka account AdWord. Siap bagi modal tu.
Macamlah aku buka kedai nak promote barang...
Google AdSense pun aku tak layan walaupun aku daftar...
Google punya banyak songeh... Tak larat nak layan...
Sekarang dan sampai bila2 Nuffnang dihatiku....

P/s : Nanti nuffnang bagi bonus tak kalau aku duk puji dia...
Erk... Jangan nak perasan la....

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe