Thursday, September 22, 2011

Today's mood...

Mengantuk + Mood nak balik....
Yeah... Balik rumah....


Tengah2 update blog ni... Kawan aku tengah cerita pasal katak...


Lepas dengar diorang cerita pasal katak, aku pun menyampuk pula cerita pasal ulat.
Mula2 kawan aku cerita ulat sampah. Dia geli dengan ulat tu.
Lepas tu, aku menyampuk pula sebab teringat ulat sampah badannya warna putih.
Aku cakap, kalau ulat petai badannya warna hijau.
Ulat mangga pula badannya warna kuning.
Pastu kawan aku gelak besar dengar aku cakap.
Dia tanya pula. Kalau ulat strawberi badannya warna pink ek.
Kalau ulat blueberry macam mana pulak?
Memanglah best aku kena malam ni.

P/s : Hurm... Pasal ulat pun boleh jadi topik juga ek...

5 comments:

  1. hahaha, betul tu, saya pernah buat entri pasal merapu lelbih nie... :)

    http://rushnurul.blogspot.com/2011/09/wajib-baca-based-on-true-strory.html

    ReplyDelete
  2. Ulat tiket, bahaya sket... bijak menipu

    ReplyDelete
  3. ape pon bolehh...! tuh blog ak tuh...cehhh..nih nk promote blog ak la nih.. :D

    ReplyDelete

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe