Saturday, September 03, 2011

Bila Bella sudah berada dihadapan komputer...

Hurm... Haaa... Huuu...
Bila aku sudah terpacak depan komputer, memang semua kerja tak menjadi...
Jadi sebelum aku on laptop ni, semua kerja mesti kena settle.
Kerja mesti siap dari A-Z.
Boleh aku online dengan aman dan sentosa tanpa gangguan.


Aku kena belajar puasa dari main komputer la. Asyik addicted dengan mesin n je.
Rasanya komputer ni pandai juga. Dia nak rosakkan diri dia supaya tuannya tidak dapat online lama2.
Yela.. Lagi beberapa hari nak masuk semester baru. Ye kan komputer...
Boleh ke macam tu?

P/s : Bapak aku panas tengok aku mengadap komputer lama2. Topup tak online seminggu beb. Huhu...

6 comments:

  1. cuba buat macam my lecturer.
    Seminggu tak online, bagi habuan dekat diri sendiri makan secret recipe XD

    ReplyDelete
  2. Idea yang bagus tu...
    Satu semester tak online habuannya... Tengah pikir jap...
    hehe

    ReplyDelete
  3. wah wah, lagi maju dari keroro. tengah blur sekarang T__T

    ReplyDelete
  4. Relex... Nanti idea tu bila dah datang terus mencurah-curah di halaman blog.. hehe

    ReplyDelete
  5. haha...same la...memang kena buat kerja siap siap dulu...kalau la..mak sy bising 1 rumah

    ReplyDelete

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe