Thursday, September 29, 2011

Dialog Sengal : Rokok

Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?
BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...

GF : hmmmm... berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling.

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200. ayg mule isap rokok
bile???
BF : pandai math u ni... dri tingkatan 2. kenape?
GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10. and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.
BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!
GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke.. Evo ke.. semua boleh!
BF : u isap rokok x yang?
GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?
BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?
GF : !@#$%^&*

P/s : Skyline tu kereta ke? Aku ingat kapal terbang... Ish333...

3 comments:

  1. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih

    ReplyDelete
  2. lau smua x hisap rokok..agak2nye byk la skyline kt ats jln rye nnti..hehe

    ReplyDelete

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe