Sunday, May 01, 2011

Sehari bersama Super Junior. Part 1

   Gembiranya. Walaupun tak dapat nak share video korea kat facebook kerana ada rasa segan timbul tapi aku bahagia. Aku boleh share video kat blog aku. Aku suka super junior bukan kerana diorang lelaki tetapi kita suka dengan tarian diorang. Tarian diorang best tapi takdela sampai addicted nak hafal tarian diorang (ade terniat jugak nak hafal tarian diorang). Lagu diorang pula best. Tambahan dengan perangai diorang gila2. Tak macam artis lain yang serius je. Kat bawah ni ada video best. Bagi aku boleh hilang tension sikit kalau tengok video kat bawah ni. Sekadar hiburan semata-mata.

100713 Strong Heart Logo Song Official Full MV



Super Junior T - Rokugo


No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe