Sunday, May 01, 2011

2PM I'll be back

2PM i'll be back



Siapa tak pernah dengar pasal 2PM? Takkan tak pernah dengar. Tengah hot kat korea tau. Ramai jugak peminat 2PM kat Malaysia ni. Aku cuma minat lagu 2PM yang ni je sebab tertarik dengan tarian dia. I'll be back dengan simbol thumb up die. Dengan tarian "lari setempat". Adik aku cakap die tengah buat shuffle. Tapi kenapa aku nampak dia tengah lari setempat? Hmm... Kalau korang amalkan tarian ni mesti kurus. Boleh bukak kelas aerobic lagi tu. Entah pape la aku ni. Enjoy the video kay... ^_^

2 comments:

  1. muzik dia macam best masa mula-mula je..

    diorang lari setempat eh

    ReplyDelete

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe