Thursday, May 05, 2011

Kalau ade jodoh jumpa lagi...

   Aku dah buat keputusan. Aku tak amik short semester kali ini. Ni semua salah aku jugak. Dah elok2 dapat subject aku pergi drop subject siapa suruh. Sekarang aku tak dapat sambung study aku buat sementara waktu. Kini menagung akibat perbuatan sendiri. Aku tak tahu ukhwah antara kami berempat masih kekal lama seperti dulu. Tapi aku rasa dan berdasarkan pengalaman aku sebelum ini ukhwah ini tak akan kekal lama. Kalau Allah masih izinkan kami berkawan insyaallah ukhwah itu berkekalan. Aku masih aku yang biasa korang kenal. Tapi korang bukan korang yang aku kenal lagi. Aku rasa kena puasa facebook. Kalau aku buka makin aku sakit hati. Takpela. Orang jauh buat macam orang jauh. Nampaknye aku sorang yang syok sendiri berkawan... Sekarang aku mengangur. Tapi aku bahagia. Aku ada adik2 yang perlu dibereskan. Aku nak brain wash diorang habis-habisan. Aku masih ada mak untuk menabur bakti selagi dia hidup. Aku masih ada bapak untuk lebih mengenali dia. Aku masih ada kucing yang sangat manja untukku buli dia puas2...ngeh333... Dan aku masih ade blog untuk menceritakan life aku yang merapu ni... Best juga ada blog... Takyah susah nak cari orang untuk dengar kisah aku yang entah pape ni. Ikut suka hati aku je tulis..

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe