Friday, May 06, 2011

Alhamdulillah...

   Saya dapat buat short sem. Bestnya. Baru ada sinar dalam hidup aku. Rasa beban juga kalau orang tak confirm nak masuk semester. Stress tengok kawan2 dapat masuk kuliyyah masa short sem. Semoga apa yang telah berlaku menjadi pengajaran buat aku. Nasib baik aku pergi check portal tadi. Kalau tak check maybe aku masih anggap yang aku tak boleh buat short sem. Tak sabar dah nak sambung belajar balik. Adik2 aku mesti gembira tengok aku da mula semester baru. Selama aku cuti habis aku buli diorang. Bukan buli belasah sampai lebam tapi paksa suruh buat latihan sampai lebam. Masa ni la diorang nak topup ilmu. Haish.. Nak tunggu kakaknye balik baru nak belajar. Mak aku punya jadual kembali seperti biasa. Semoga mak mempunyai kekuatan untuk melayan anak2nya yang nakal. Semua kembali normal.... Takkan selama ni aku rasa hidup aku tak normal sebab tak dapat buat short sem... Hmm...

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe