Friday, June 29, 2012

Kashaf Imani



Aku baru je habis tonton cerita ini.
Cerita ni pernah jadi hits di suatu masa dahulu. (tahun lepas je kot).
Cerita ni pernah banyak kali main kat astro.
Aku ni pula tak sangat layan astro
tapi entah kenapa tiba2 aku boleh terjumpa cerita ni kat internet.
 
Bagi yang tak tahu, cerita ni pasal....
Better korang tengok cerita ni.
Kalau cerita awal2 tak syok.
Link nak tengok : [Tekan sini]

Aku yang jenis hati batu 
susah nak nangis tengok movie sedih pun 
boleh tertewas dengan cerita ni...
Cerita ni banyak sangat pengajaran.
Rugi kalau tak tengok...

P/s : Cerita ni mengingatkan aku ngan arwah dan emak aku kat rumah...
Sayangilah ibu anda selagi hayat dikandung badan...
Selagi boleh bernafas, jaga diri dari terjebak dari lembah kemungkaran...
Esok2 kita tak tahu berapa lama lagi kita boleh berjalan kat muka bumi Allah ni...
Peringatan buat diri yang sering lupa...

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe