Thursday, January 10, 2013

Dah jauh hanyut ke tengah laut Bell...

Sambil meniarap atas tilam yang empuk beralaskan bantal biru...
Cadarku pink? Erkkkk...
Weh, apa yang aku buat nih?

Berfoya-foya kerna merasakan exam lama lagi...


Apa yang aku dah buat weh???

Seharusnya aku pergi baca buku.
Bukan baca blog nih--> --- Lanun Ranggi ---
Waaaaa.... aku kena hentikan sekarang juga...
Sambung lagi baca blog tu lepas exam ek.
Aku dah bookmark dah...
Tak larinya blog tu.
Sabar ek Bella...
Jap, mana buku aku?
=_=''
*buku pergi buat alas laptop... apa kejadahnya aku nih!


P/s : Malasnya nak pergi exam..
Lagi satu lagi paper Bell...
Buat betul3...
Kuat benor makhluk bernama malas ni..
Nak kena belasah agaknya...
Mana semangat aku sebagai seorang pelajar yang sedang menuntut ilmu ni?
Parah owh parah kamu Bell...!

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe