Tuesday, April 26, 2011

Dunia Blogging

   Sebelum ni aku terlalu addicted dengan facebook. Sekarang pula sudah bosan dengan facebook berblogging pula. Nampak saya sudah addicted dengan blog. Penat juga berblogging. Kena blogwalking untuk promosi blog sendiri, kena baca entry pakar2 blog, tengok cara dia berblogging, cara nak naikkan pengunjung blog. Penat sungguh. Sampai aku terleka yang aku masih belajar. Aku masih seorang pelajar. Pertanyaan kawan aku di facebook menyedarkan aku supaya jangan terlalu sibuk dengan berblogging. Aku terlupa nak susun jadual aku, terlupa nak pilih majoring apa. Ya Allah... Betapa lekanya hamba-Mu ini. Buku2 kisah pahlawan sudah berhabuk tidak dibaca. Beli sudah dibaca belum. Nampaknya aku kena bercuti dari berblogging ini.

1 comment:

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe