Tuesday, April 26, 2011

Tutorial

Jangan buat muka terkejut pulak...
   Sesi tutorial kali ini ditaja oleh blog2 yang pakar dalam mencantikan dan melawakan blog. Terima kasih atas ilmu yang korang curahkan diblog anda. Maafkan saya kerana mengopy dan paste di blog saya. Tujuan saya bukan untuk mencari publisiti murahan tetapi rujukan bukan kepada saya tetapi kepada penulis blog yang baru seperti saya. Jangan risau saya akan credit atas URL blog anda. Kami ni bukan reti nak mengedit-edit blog ni bagi lawa. Kami guna apa je yang blogger bagi. Tapi dengan entry pakar2 blog dapatlah kami menambah sikit kecantikan dan keceriaan di blog. Semoga penulis bloger baru diluar sana mendapat manfaat dan selamat mencuba... n_n

Nak melihat tuturial mencantikan blog Click disini.

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe