Tuesday, January 24, 2012

Perkara yang selalu buat masa kecil

Anda pasti pernah buat salah satunya masa kecil:
1. Buka kipas meja, cakap depan kipas nak dengar suara bertukar.

Gambar hiasan... Lebih kurang macam ni... Ngaaaa...
2. Naik kereta, tengok bulan & ingat bulan ikut kita.

Selalu ingat macam tu masa kecil2...
Even dah besar pun masih fikir bulan ikut kita masa naik kereta...
hehehe
3. Lukis burung guna huruf 'v'.
Weh, burung2...
4. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit.


5. Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --> ♥
Nomo Nomo Nomo Chuahae...

Korang mesti pelik kenapa tiba2 kita post pasal perkara yang selalu buat masa kecil. Hurm.. Sebenarnya...... Kita ternampak status kat facebook pasal perkara yang selalu buat masa kecil. Bila baca status budak tu rasa tertarik pulak. Tambah dia suruh share. Jadi kita share kat blog. Ngeh33.. Macam budak2 pulak aku ni. Tapi serius, lepas baca status budak tu satu persatu memori timbul. Terutama masa nak lukis pemandangan untuk subjek pendidikan seni masa sekolah rendah. Aku kalau diminta lukis pemandangan, dalam fikiran aku mesti terbayang....


P/s : Terus terang, saya memang tak pandai melukis. Tapi saya pandai melukis pakai "Paint"...

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe