Tuesday, October 11, 2011

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un

Sudah lama 'dia' pergi tapi mengapa aku masih merasa 'dia' masih ada lagi.
Astagfirullah hal azim...

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un 
We belong to Allah and to Him we shall return

Ya Allah...
Maafkan aku kerana masih mengingati 'dia'.
Begitu terkesan sekali memori 'dia' bersamaku,
memori 'dia' bersama keluargaku,
kadang2 hidupku sunyi dari usikan 'dia',
memahami aku,
Aku tak sempat nak berkongsi masalah dengan 'dia',
'dia' pernah menawarkan pertolongan jika aku dalam kebuntuan.
Semoga rohnya dicucuri rahmat.

P/s : Inilah padahnya simpan foto banyak2. Bila dah terbuka macam ni jadinya. Yang sudah pergi biarkan dia pergi. Yang masih hidup teruskan hidup, simpan amal banyak. Esok lusa kita tak tahu berapa lama lagi kita akan hidup. Berbuatlah amal seperti kamu akan mati keesokan harinya.

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe