Sunday, October 09, 2011

First Day in Sumayyah...^^


I'm good in writing but bad in speaking... Damn...

P/s : First day in my new room.. Awesome...
Berjaya tukar mahallah... Yeah...
Budak bilik aku budak foreigner. Berbelit lidah aku speaking dengan diorang.. Entah diorang faham ke tak. Seorang dari Somalia dan seorang lagi dah tak ingat dari mana.. (teruk beno aku ni). Ada seorang lagi roomate budak Malaysia. Memang berbilang negara rupanya bilik aku yang baru ni...

Esok nak kena pergi mahallah office balik la... Diorang salah kasi kunci... Macam mana boleh jadi 2 penghuni dalam satu bilik... Saya memang tak faham...

1 comment:

  1. ala hai....ok lah tu. Le belajar...kan.....heheh. Nak beritahu..kalau sempat..nak join ke..segmen...http://cayob.blogspot.com/2011/10/segmen-ramaikan-follower-dapatkan.html

    ReplyDelete

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe