Friday, August 31, 2012

Yeah... Merdeka...!

Yeah merdeka...
Merdeka buat kali yang ke 55.
Google pun sama2 sambut merdeka.
Siap buat doodle lagi...
Kat luar tu dah bergegar taman ni dengan dentuman mercun.
Sempena hari merdeka ni nak buat apa ek?

Ingat nak sambung ganti puasa...
Tapi kata adik...
"Esok hari merdeka untuk umat Islam, tak payahlah puasa.
Tambah nak beli cendol kat depan masjid...
Terliur kau"

Adik aku memang pandai mengumpan aku.
Dahlah aku mengidam sangat2 nak minum cendol.
Cendol limited edition.
Hanya ada pada hari Jumaat di depan masjid kat taman rumah saya.
Serius sedap.
Nampaknya aku sambut merdeka dengan cendol.
Anda bagaimana?
Dah rancang percutian anda sempena merdeka?
Share la sikit... hehe

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe