Sunday, May 14, 2017

Paradigma Guru - Pokcik Fingernailz

Apa yang best masa Pesta Buku Antarabangsa 2017?


Merembat buku hasil karya Pokcik Fingernailz la. Hihi

Sebelum ni cuma follow komik ni di alam maya sahaja, Sekarang sudah di cetak dalam bentuk hardcopy. Best Oooo. Walaupun nampak macam bakal memenuhkan tempat letak buku bila beli komik fizikal ni tapi bila dapat karya dalam bentuk fizikal, ia seperti tersimpan sentimental value.
Yang penting, boleh baca banyak2 kali tanpa buka pc dan internet. 
Jimat line internet saya. Hehehe


Yang lagi best dapat autograph dari tuan tanah komik tu.
Oklah nama saya Nabilah dan sememang blog ni bermula dengan Bella jadi dah boleh agakkan. Haha


Sanggup dia lukiskan watak kegemaran saya. Hehehe
Cuma saya tak bergambar dengan penulis komik ni.
Mungkin segan kot. 
Takpalah, biar ia tersemat dalam ingatan ini.
Dapat autograph pun jadilah ek.

Apa yang best dengan komik ni?
Dari tajuk komik tu pasti dapat teka yang tema utama komik ni tentang guru.
Bukan guru biasa2 tau. Guru yang ada kuasa luar biasa.
Kuasa boleh membaca fikiran orang. Bukan setakat tu je. 
Banyak pengajaran yang diselitkan setiap bab.
Anda juga tak kering gusi melihat telatah guru2 dan anak murid mereka.
Best tau.
Komik ni juga mengingatkan saya tentang cerita Great Teacher Onizuka.
Lebih kuranglah tema dia tapi Paradigma Guru ni lebih sopan lagi jalan ceritanya.
Jadi sesiapa pun boleh membaca komik ini dengan riangnya.

Nak baca komik Paradigma Guru juga?
Klik sini untuk baca secara online.
Tak sabar nak tunggu episode seterusnya. :D


No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe