Saturday, August 08, 2020

Birthday Blast

Hari yang bermakna yang tak dapat dilupakan. Tak pernah dalam hidup diraikan sebegitu rupa.


Mungkin sesetengah orang dah biasa sambut hari lahir begini. Bagi saya ini adalah pertama kali diraikan sebegini. Rasa disayangi tiba2 walaupun setiap hari rasa nak berhenti kerja. Tak sangka satu department rancang event ni. Malu pun ada sebab mereka sambut birthday saya semeriah macam ni. Sebelum ni sambut birthday officemate senyap2. Siap bos pun turun. Siap saya kena bagi ucapan lagi. Memang tak prepare nak cakap apa cuma boleh cakap terima kasih je. Hurmmm... Bila termenung dalam toilet baru keluar idea nak cakap apa (lepas event berlalu) 😑. 

Takpelah saya berucap kat sini sajalah. Semoga semua orang yang meraikan saya dipanjangkan umur, dilimpahkan rezeki, dipermudahkan urusan dan sentiasa di lindungi tuhan selalu. Semoga semua orang happy selalu walaupun dalam suasana kerja tak menyeronokan. 🤫



Sedap kek ni. Licin kena kebas. Nasib baik simpan kat bos sikit. Ada bos tak turun jadi kena jadi penghantar kek. Ok juga dia tak turun. Lagi tambah nervous saya. Hohoho. 


Dapat kad birthday. Suka dengan ayat dia kat bawah tu. "Believe in yourself and your dreams will come true". Macam kena je kat diri kan 😂. 


Kreatif kawan2 gubah bunga. Boleh buat part time buat bouquet ni. Dia kata belajar kat youtube. Macam pernah dengar ayat tu. 

Itu saja dari saya. Terima kasih semua. Sayang semua walaupun dalam masa yang sama geram je rasa 😄. Adat bekerja biasalah.

P.s. Nak elakkan timbul gosip nampaknya kena berterusan sambut birthday grand untuk officemate lain 🥴

No comments:

Post a Comment

Apa yang ada dalam fikiran anda?
Sila luahkan. hehe